ini cuma satu ujian. janganla mengeluh banyak sangat. cuba fikir orang lain pnye penderitaan, lg dasyat.
ni baru kereta rosak. belum lagi kaki yang rosak.
bersyukurla....
Tuesday, December 14, 2010
Majlis Makan Malam Tautan Kasih KMPh
mlm ni akan berlangsung grand dinner staf sokongan KMPh di Hotel Grandcontinental Kuantan. diharapkan majlis akan berjalan dengan lancar. memandangkan i akan jd emcee mlm ni, i dah buat beberapa persediaan. yang paling penting, text ucapan la. :) pastu i dah beli dress baru yang labuh. kaler dark blue. so esok, insyaallah i akan update ngan gambar2 kat dinner tersebut.
memandangkan kat dinner tersebut ade karaoke, i dengan berseloroh bgtau hubby i (via phone call), " syg, elly nk karaoke mlm ni atas stage blh x? " pastu i nyanyi2. pastu hubby i reply "u better not!" pastu dia gelak. hahahhaha...dia cakap "kesian kat audiens" kalau i yang perform. hehehhe...ok2..i admit...suara i sgt xmerdu...lgpn mmg i xsuke karaoke. :p pastu dengan kejam, hubby i cakap i menyanyi macam nk membaca pasal sebutan satu2 huruf tu sangat jelas. hahahah...
saje nk tgk pandangan hubby i. rupenye beliau sgt jujur. T_T
malam ni juga, dinner tersebut akan meraikan officemate i, kak marlina yang akan bertukar ke Kolej Komuniti Kuantan. Kak Marlina dah 7 tahun berkhidmat disini. sedih gak la pasal i agak baik ngan dia.
bila lah turn i lak dapat bertukar kan? nk gak duk sebumbung ngan hubby yang jujur dan ensem tu. :)
memandangkan kat dinner tersebut ade karaoke, i dengan berseloroh bgtau hubby i (via phone call), " syg, elly nk karaoke mlm ni atas stage blh x? " pastu i nyanyi2. pastu hubby i reply "u better not!" pastu dia gelak. hahahhaha...dia cakap "kesian kat audiens" kalau i yang perform. hehehhe...ok2..i admit...suara i sgt xmerdu...lgpn mmg i xsuke karaoke. :p pastu dengan kejam, hubby i cakap i menyanyi macam nk membaca pasal sebutan satu2 huruf tu sangat jelas. hahahah...
saje nk tgk pandangan hubby i. rupenye beliau sgt jujur. T_T
*sekadar gambar hiasan.
malam ni juga, dinner tersebut akan meraikan officemate i, kak marlina yang akan bertukar ke Kolej Komuniti Kuantan. Kak Marlina dah 7 tahun berkhidmat disini. sedih gak la pasal i agak baik ngan dia.
ni lah kak marlina yang akan berjauhan ngann i tu. T_T
bila lah turn i lak dapat bertukar kan? nk gak duk sebumbung ngan hubby yang jujur dan ensem tu. :)
Monday, December 13, 2010
Broken Alarm
my panamera is up for sale.
nahhhhh...tipu sume tu. mane i mampu pakai panamera kan. besides, kalau i pakai panamera, xkan tajuk entri ni broken alarm kan? :p
sebenarnya, i am planning to let go my lovely viva.
then, father i cakap ade orang nk tgk viva i tu. so i switch kete ngan hubby i untuk seminggu. my hubby bawak balik kete i ke terengganu untuk tunjuk kat potential customers tu.
maybe kete i ngan kete hubby i tu kawan baik, then bile viva tahu ia nk kena let go, dia mintak tolong ngan kete hubby i suh wat hal. so kete hubby i pn watla hal yang menyayat hati.
alarm kete xberfungsi.
nak pakai manual, sure alarm tu akan menggegarkan alam semesta. pastu xtau lak nk matikan alarm caner. i ambil keputusan untuk tunggu je pengarang jantung i sampai ke sini n decide ape yang nk kena buat ngan kete kesayangan kami tu.
so sekarang kena menumpang la sape2 untuk gi keje.
sedih. tp i redha je.
at least bukannya kete wat hal kot, tp alarm je. :p
so, i am letting go my lovely car. sape2 yang berminat, sila emailkan sebarang pertanyaan ke gud_elly@yahoo.com.
thnx! :)
Sunday, December 12, 2010
Say hi to my new....
Follower! thnx to my beloved follower! i love all of u! :)
and say hi to my new Crocs Prima!
its my third crocs in my shoes wardrobe.
and say hi to my new Crocs Prima!
its my third crocs in my shoes wardrobe.
Subscribe to:
Posts (Atom)


