Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

EBiz Gold Windows

Tuesday, December 28, 2010

SURAT RAYUAN PTPTN

Saya sebagaimana nama dan alamat diatas ingin memohon pelepasan dari senaraihitam Peminjam Yang Ingkar Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) atas sebab-sebab berikut:-

  • saya telah lama tidak menerima surat dari PTPTN sejak tamat pengajian pada tahun 2007
  • saya tidak diberi amaran bertulis atau lisan daripada pihak PTPTN sebelum disenaraihitamkan
  • saya tidak pernah menerima surat dari mahkamah menyatakan saya akan disenaraihitam
  • saya telah beberapa kali membuat bayaran kepada PTPTN melalui online kerana tiada rujukan surat dari PTPTN
  • saya baru sahaja mendapat status kerja tetap pada tahun 2010

2. Oleh sebab berikut, saya memohon untuk dikeluarkan dari senarai hitam PTPTN kerana bimbang akan impak-impak negatif lain yang mungkin tersabit. Saya juga ingin memohon agar diberi peluang kedua untuk membersihkan nama saya dengan memberikan penjadualan semula pembayaran bulanan agar saya dapat melaksanakan tanggungjawab saya dengan lebih efektif melalui potongan gaji atau autodebit.

1 comment:

Anonymous said...

tersabit = tersebut