Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

EBiz Gold Windows

Thursday, March 3, 2011

Hari Yang Indah

memandangkan hari ni hubby saya duk rumah, saya yang kena kerja, hubby saya treat saya ngan ayam masak merah! best part was, dia yang masak! sungguh saya bangga dapat suami yang boleh masak. sekurang-kurangnya ringan sikit bebanan saya. padahal xde la beban sangat kerja ni. :p 


sebagai suami isteri, kami sentiasa bertoleransi. contohnya time dinner. biasanya saya masak dan hidang. pastu sama-sama makan, pastu lepas makan, hubby saya yang kemaskan. indah kan? :)


ala, macam lagu kekanda adinda tu.. :D


esok our 9th manniversary... :)


semoga kami terus bahagia hingga ke hujung nyawa seterusnya ke akhirat..


insyaallah...






 kami





.:: Ya Allah, kurniakanlah kepada kami zuriat yang soleh dan solehah...amin..

No comments: