Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

EBiz Gold Windows

Monday, March 21, 2011

i show u respect

walaupun I am not calling u KAK, saya still respect awak ye. sebab kadang-kadang saya terasa seperti kite sebaya dan lepas kenal, baru tahu awak lebih tua dari saya. so dah jadi janggal kalau nak panggil KAK. Unless u told me earlier when we met that i must call u KAK. 



saya sangat minta maaf kalau ada yang terasa pasal saya tak panggil dia KAK. just bare in mind, respect tu bukan setakat panggil KAK je, respect tu meliputi macam-macam.



pandangan saya.......

sebenarnya, kalau setakat beza umur yang tak seberapa, saya sendiri memang tak berapa gemar orang panggil saya KAK pasal nampak macam tua. lagipun saya kadang-kadang childish sikit, so kalau panggil KAK, tak berapa sesuai kot...




but if u insist to be called KAK, just let me know. no big deal for me! :)



apapun, saya tetap respect the elders pasal diorang lebih dulu makan garam dari saya..






tadaaaa!





sekian

No comments: