Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

EBiz Gold Windows

Monday, April 18, 2011

yes..i am sharing...

akhir-akhir ni agak banyak saya membaca blog berunsurkan politik. bukan apa, akhir-akhir ni kan politik kita makin panas. ada juga yang saya share sedikit sebanyak. namun, bukan bermaksud untuk saya terlibat dengan politik. saya cuma inginkan kebenaran. seperti semua sedia maklum, surat khabar, tv semuanya berat sebelah dalam menyampaikan maklumat. jadi saya ambil alternatif sendiri untuk membuat study di media alternatif. so sila jangan jugde a book by its cover. buatlah pilihan yang tepat.




p/s: kadang-kadang time geram sangat, memang ade niat nak jadi politician. hahahahah





p/s/s: sila google image rumah nik aziz. simple n humble kan? kalau anda gaji macam dia, agak2 rumah macam mana yang anda bina?

No comments: