Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

EBiz Gold Windows

Thursday, May 26, 2011

Entri yang tak penting.

HATE LIST

i hate all these things equally. so i think i don't have to put numbers to rank it. if u are not in the good mood, please back off.

yes, it is the time of this month (PMS). forgive me for being emotional.


  • 0raNg YaNg Type MAcaM ni

  • orang yang suka wat spelling error yang menggelikan. i.e: itew, kitew, jew, apew, borink, cayunk, aq

  • mat rempit dan minah rempit

  • MLM

  • fesyen yang terrrlalu fancy sampai nampak kepala lagi besar dari seluruh badan walaupun badan dah gemuk

  • orang yang cepat terpengaruh ngan tabloid tanpa usul periksa.

  • orang yang hipokrit giler. depan mak ayah pijak semut tak mati. ni kalau report kat mak ayah diorang macamana perangai diorang belakang mak ayah, mau nya meraung orang tua tu

  • terlalu taat pada boyfriend yang macam bangang, dahla tak ada cita-cita, cakap nak besar, hapa pun tarak. pastu nak samakan kasih sayang suami isteri dengan dia n boyfriend

  • honda second/third hand tahun 90-an. tapi saya takla ambik port sangat. melainkan dia tu bergaya macam pakai honda accord model terbaru. 

  • orang yang modified kereta lebih-lebih. dah terang-terangan kereta wira, xya la tampal sticker lancer evo. 

  • lipas. 

  • backstabber.

  • bos yang tak back up anak buah

  • suke update status emo kat fb. 

  • orang yang negatif. belum apa-apa lagi dah bangkang. kalau bangkang dengan fakta tak pe gak.

  • orang yang suruh saya lupakan niat nak pakai handbag beribu-ribu. dah itu cita-cita saya. biarkan sudah...

  • orang yang suke memperlekehkan orang lain padahal dia tu lagi selekeh

  • orang yang bodoh sombong. dahla bodoh, malu nak tanya orang, degil, taknak buat rujukan, pastu jadilah kes memalukan diri sendiri. 






p/s: saya pakai crocs bertutup malam-malam. katanya skema. ye. saya skema. anda tu lagi tak sesuai pasal pakai seluar trek ngan sandal. tak dilupakan pakai blouse dengan seluar trek. tak dilupakan juga pakai baju yang banyak spelling error. belum lagi masuk pakai bag LV ciplak.





p/s/s: ye. saya agak emo malam ni. maafkan saya. 




p/s/s/s: nanti saya dah ok, saya wat love list ya! :)

No comments: