Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

EBiz Gold Windows

Wednesday, March 2, 2011

holiday voucher lagi

saya baru je dapat call dari Swiss Garden untuk ulangtahun diorang ke 11. SG ajak gi sana and buat survey. ala, yang macam selalu saya buat tu. huh.. T_T.


diorang offer lagi holiday voucher. tp nasib baik saya berjaya tolak. lagipun saya baru je dapat voucher tu tahun lepas. saya dah xmahu terlibat dengan survey sebegini lagi sebab kesian kat dioerang yang promote tu..


bukan saya negative dengan mende sebegini. point is, saya memang xberkemampuan untuk autodebitkan lagi gaji untuk sertai program diorang tu. serius.


2 minggu lepas, arowana resort offer pakej yang sama. 2hari 1 malam bercuti di resort diorang. syarat, suh datang ke hotel felda di terengganu untuk mendengar presentation dari diorang. no thnx.


bukan riak atau bongkak pasal selalu dapat offer cenggini, tp den dah xmampu nk menghampakan promoter lagi. so promoter hotel kat luar sana, xyala promote kat saya lagi. membazir masa dan tenaga. saya tetap gak kental tak nak sertai mane2 pakej tersebut.


masuk hari ni mungkin dah sembilan kali kot saya tolak. macam2 resort n hotel yang dah call.
maybe diorang dapat info pasal saya pakai credit card EON MATTA.


sekian. :)

No comments: